Artėjant naujiems mokslo metams – kasmetinė švietimo konferencija „Socialinis emocinis ugdymas“, kurioje pagrindinis dėmesys įtraukiajam ugdymui, artėjančių mokslo metų veiklų ir krypčių aptarimui.
Konferencijoje iškelti pagrindiniai akcentai, ko reikia, kad visi mokiniai, nepaisant jų individualių skirtumų, galėtų gauti vienodas galimybes mokytis ir tobulėti, kad mokyklos aplinka, mokymo metodai ir ištekliai būtų pritaikyti prie kiekvieno mokinio poreikių:
Visuotinė prieiga prie švietimo: visi vaikai, nepriklausomai nuo jų fizinių, intelektinių, socialinių, emocinių, kalbinių ar kitų savybių, turi teisę gauti kokybišką švietimą.
dėmesys kiekvienam mokiniui: atsižvelgti į mokinių skirtumus ir pritaikyti mokymo metodikas pagal kiekvieno mokinio gebėjimus, stiprybes ir silpnybes.
bendradarbiavimas: sėkmingam įtraukiajam ugdymui reikalingas mokytojų, specialiųjų pedagogų, tėvų bendradarbiavimas.
Ir nors, pasak pranešėjų, jau 30 metų einame link įtraukiojo ugdymo, tačiau sprendimų ir konkrečių veiksmų laukia dar labai daug.
O aš manau, kad ypač svarbu stiprinti teigiamas bendruomenės nuostatas, pozityvią konunikaciją ir toleranciją vienas kitam.
To ir linkiu visiems pasitinkant mokslo metus!